Nog een paar uurtjes... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Melissa Scheepens - WaarBenJij.nu Nog een paar uurtjes... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Melissa Scheepens - WaarBenJij.nu

Nog een paar uurtjes...

Blijf op de hoogte en volg Melissa

09 Mei 2013 | Nederland, Nederland

Vandaag is het zover, over een paar uurtjes is het zover. Ik heb net alles klaargelegd en ga zo mijn koffer in pakken. Hopelijk past alles erin, want volgens mij neem ik echt veel te veel mee haha. Weet alleen ook niet wat ik anders thuis zou moeten laten, dus wordt duimen.

Over ongeveer 3 uurtjes wordt ik naar het vliegveld gebracht. Dan vertrekt mijn vlucht naar Istanbul om iets voor 7 's avonds. Turkse tijd kom ik daar dan weer om iets over 11 uur aan. Nurdan en Korkut komen me daar dan ophalen. Ik heb er zo veel zin in!!! Ben ook heel erg benieuwd naar alles wat ik daar ga beleven.

Hier op waarbenjij.nu zal ik mijn reisverslag bijhouden. De volgende schrijf ik vanuit Istanbul!!!

Groetjes,
Melissa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melissa

Actief sinds 06 Mei 2013
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 4022

Voorgaande reizen:

07 Juli 2017 - 16 December 2017

Exchange

09 Mei 2013 - 18 Mei 2013

Internationale stage

Landen bezocht: